سرزمین خنده

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : رضا کاشکی | بازدید : 378

15 روش برای کاهش قند خون خود بدون درمان دارویی

دیابت نوع 2 به یک اپیدمی جهانی تبدیل شده است اما آیا می دانستید که نه تنها فقط قابل پیش گیری هست، بلکه قابل بازگشت هم هست ؟ اگر دیابت نوع 2 دارید ، ما در این بخش از سلامت نمناک چند نکته مفید در مورد نحوه پایین آوردن و پایین نگه داشتن قند خون را برای شما آورده ایم.

در حالی که برخی از ما به طور ژنتیکی در معرض خطر دیابت نوع 2 قرار داریم ، این مشکل امروزه به طور عمده یک اختلال سبک زندگی است ؛ با تغییر سبک زندگی خود ، می توانید یاد بگیرید که چگونه سطح قند خون را به طور طبیعی کاهش دهید – بدون نیاز به دارو بیشتر داروهای دیابت چیزی بیش از یک تعمیر موقت نیستند.

نکته:تغییر مثبت در نحوه خوردن ، خوابیدن ، فعالیت ، و مدیریت استرس ایجاد کنید . پس بیایید با مطالعه دقیق نکات این بخش از سلامت نمناک یاد بگیریم چگونه قند خون را از طریق 15 روش ساده و طبیعی پایین بیاوریم.

برای کاهش ، کنترل و پایین نگه داشتن قند خونتان بخوانید | گوناگون ها

 

 


برچسب‌ها :

سه شنبه 19 فروردين 1399 - 13:40
نویسنده : رضا کاشکی | بازدید : 408

روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان برای اهداف آشپزی و همچنین لوازم آرایشی استفاده می شود و اغلب به کاسکوس (بلغور عربی)، سالاد و سایر سس ها اضافه می شود. گوشت میوه آرگان نیز می تواند به صورت خمیر درآید و بر روی دسرها و نان، شبیه به کره بادام زمینی استفاده شود. این روغن را می توان به طور مستقیم برای بیماری های خاصی روی پوست استفاده کرد، یا با سایر کرم ها، پمادها یا روغن های حامل مخلوط کرد. بسیاری از مردم نیز از روغن به طور مستقیم بر روی موهای خود استفاده می کنند. با توجه به استفاده از آن در غذا، روغن آرگان یکی از روغن های پرکاربرد است که می تواند به راحتی به صورت داخلی و موضعی استفاده شود.

یک گونه خاص از درخت در مراکش وجود دارد که درخت آرگان نامیده می شود که روغن ارگان را از هسته آن تولید می کنند. این درخت را با نام علمی Argania spinosa، می توانید در چند بخش دیگر جهان پیدا کنید، اما این درخت به آفریقای شمالی رسیده است و تا همین اواخر به طور گسترده در سراسر جهان یافت نمی شد. در مراکش، روغن آرگان تقریبا مثل روغن زیتون معمولی، برای چاشنی غذا استفاده می شود، اما یافته های اخیر از دیگر مزایای سلامتی این روغن باعث افزایش صادرات آن شده است. این روغن از ۱-۳ هسته موجود در پوسته سختی که با گوشت میوه آرگان احاطه شده است، استخراج می شود.

 

 


برچسب‌ها :

سه شنبه 19 فروردين 1399 - 13:41
نویسنده : رضا کاشکی | بازدید : 347

چه زمانی باید با عقب افتادن پریود نگران شویم؟

عقب افتادن عادت ماهانه واقعا در زنان استرس ایجاد می کند اما این مشکل در برخی از مراحل زندگی کاملا رایج است ؛ زمانی که عادت ماهانه دیر می شود اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که باردار هستید. با این حال، این تنها یک احتمال است. اما همیشه عقب افتادگی عادت ماهانه به این معنا نیست که حامله هستید نظریه ها نشان می دهد سیکل قاعدگی یک زن 28 روز طول می کشد و این زمانی است که باید بین دوره ها بگذرد.

بدن انسان روبات و ساعت نیست بنابراین زنان زودتر یا دیرتر از آن می توانند عادت شوند. عملکرد بدن با چندین سیستم مرتبط است همانند ماشین روغن کاری شده با هم کار می کنند. بنابراین، سیستم ایمنی، متابولیک، گردش خون، هورمونی، سیستم نورواندوکرین باید در شرایط عالی برای چرخه قاعدگی دقیقا تا چهار هفته باشد. 

 

 

 


برچسب‌ها :

سه شنبه 19 فروردين 1399 - 13:41
نویسنده : رضا کاشکی | بازدید : 294

طرز تهیه فالوده شیرازی

فالوده یکی از دسرهای قدیمی و بسیار پرطرفدار ایرانی است که اصالت آنرا متعلق به شهرهایی مثل شیراز و کرمان می دانند. فالوده به صورت تنها یا با بستنی سنتی سرو می شود و با انواع چاشنی ها مثل آب لیمو ترش ، شربت آلبالو و … سرو می شود.

 

مواد لازم برای فالوده شیرازی

مواد لازم فالوده
نشاسته۳۰۰ گرم
آب۴ لیوان
شکر۱ لیوان
گلاب¼ لیوان
لیمو ترش۱ عدد
شربت آلبالوبرای تزیین
 

برچسب‌ها :

سه شنبه 19 فروردين 1399 - 13:42
نویسنده : رضا کاشکی | بازدید : 340

استفاده از لوزم آرایش نمی تواند زیبایی درونی افراد را نشان دهد.خیلی از زنان به لطف لوازم آرایش بسیار زیبا به نظر می رسند.در مقابل زنانی هستند که زیبایی ظاهری خود را بدون استفاده از این لوازم حفظ می کنند.راز زیبایی این خانمها در چیست و چگونه می توانند اینگونه زیبا جلوه کرده و جذاب به نظر آیند؟

زنان بدون آرایش

در این مطلب به برخی نشانه های زنان زیبای بدون آرایش اشاره می کنیم.

 


برچسب‌ها :

سه شنبه 19 فروردين 1399 - 13:42
قدرت گرفته از نیلوبلاگ